blö

Jag vill inte jobba ikväll, jag vill vara i stan, jag vill lukta på regnet, jag vill åka ut till skogen o lukta på naturen, jag vill ha körkort, jag vill ha en svart bil, jag vill jobba på hotell, jag vill bli sjuksköterska, jag vill jobba med djur, jag vill bli terapeut, jag vill jobba med ungdomar, jag vill ha mycket pengar som jag kan slösa på utflykter, jag vill åka till egypten, jag vill åka till New York igen, jag vill kunna ge fina saker till människor jag älskar, jag vill skämma bort mig själv, jag vill ha en ny jacka, jag vill ha tillbaka min Katt Simba, jag vill fika med mina killkompisar, jag vill festa med mina tjejkompisar, jag vill samla alla mina bröder, jag vill träffa min halvsyster jane, jag vill bli av med min röda hudförändring under hakan, jag vill ha långt hår, jag vill ha kort hår, jag vill ha jul, jag vill ha en större säng, jag vill ha en platt-tv, jag vill inte må dåligt på jobbet, jag vill inte ha ont av sprutan längre, jag vill åka till afrika, jag vill snorkla, jag vill lära mig franska, jag vill våga sjunga, jag vill dansa, jag vill ha en egen lägenhet, jag vill inte ha ont av att jag brännt mig på locktången, jag vill ha barn (inte nu), jag vill ha en William, Jag vill ha en Gabriel, Jag vill ha en Galadriel, Jag vill ha en Silke, Jag vill ha en Tindra, Jag vill ha en vit jul, jag vill ha en stuga i skogen, jag vill ha ett hus på någon varm ö, jag vill ha många vänner i utlandet, jag vill leva som jag vill..

Hur kan man fortfarande inte veta vad man vill när man vill så mycket?

/ My

Kommentarer
Postat av: liza

Inget om Lizen? :(

2009-11-11 @ 18:10:00
Postat av: Marilyn

Hur kan man fortfarande inte veta vad man vill när man vill så mycket? Ja du My, så e det väl i livet när man e 20 år...du har hela livet framför dig att kunna omvandla alla dina drömmar, o allt som du vill göra....



Älskar dig...Mami

2009-11-11 @ 20:06:11
Postat av: Tanja

Det är viktigt att vilja mycket... tycker jag i alla fall. För då är man så öppen för mycket mer och vågar ta chanser. Vi är 20 My och vi har mycket kvar att åstadkomma. Och helt ärligt, när du får en möjlighet ta den, preics som du gjorde med ET1 och kolla hur bra det blev. Ibland måste man vara impulsiv. Det är bra saker du vill.. och med tiden kommer allt klarna! Good things happen to good people. Ge det bara tid



Kramar



ps. vilkent cooolt namn Galadriel är d.s

2009-11-12 @ 09:33:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0