Fast jag fyller ju inte förrän imorgon..

Jag säger det igen, tjejerna på mitt jobb är alldeles fantastiska.
Imorse kom jag in i lokalen och möttes av två stora leenden och allt det här..



flaggor i taket..

ännu mer pynt..

 

en stor tjuga (nej inte sedeln my..) vid mitt tangentbord och en dansk flagga (någon som vill gissa min chefs nationalitet?)

när jag öppnade laptopen fanns där ännu mer flaggor ..

 

bara en sådan grej, det gjorde mig så glad :)

vi åt lunch ute efter ett par timmars jobb och jag fick paket.

ett par jättefina öronhängen och ett par gummistövlar.

 

härom veckan var jag inne på lindex en snabbis med en av mina två kollegor. jag såg dessa förskräckliga och söta stövlar och blev bombkär. detta hade de lagt på minnet.. så precis innan lunchen idag skulle min chef "åka till banken". hon ringer lite senare och säger att hon inte hittar till banken.. hur kan hon inte hitta till banken?? tänker jag medan jag hör hur de två pratar i telefon. men det var ju inte banken hon leta efter.. hon var på jakt i butiken efter mina stövlar :)

det blev uppackning inne på fiket och en massa god mat.

jag är så himla lycklig lottad som har dessa två som arbetskamrater, det hoppas jag att dom vet :)

helt fantastiska är dom.

 

 

och om två timmar är jag en birthday-girl! woho

 

jag hatälskar verkligen dessa. de är så himla söta.

blir dock inte så fagra på bild, haha!

/ kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0