Julen närmar sig..

Julen närmar sig med stormsteg och nu är det bara timmar kvar tills Första advent är här! Jag har alla julklappar utom systrarnas klara, så skönt! Nu blir det bara julemys hela månaden! <3

Idag var tomten och hälsade på inne på Hansa Compagniet, en massa småttingar trängdes utanför butiken och ville ge sin önskelista.



Skyltfönstret på Hansa är otroligt sött med levande skyltdockor som går omkring.


Efter jobb myste jag med en arbetskollega och köpte god fika på Redfellas, pratade skit och planerade julklappar :)



Saknar systrar och mamsen jätte mycket! Imorgon blir det adventsmys med lussesnäckor, tända ljus, vår traditionella julskiva och uppackning av julelådorna <3

Nu har vi köpt älsklings biljett!! Jaaa, nu kan vi räkna dagarna! Saknar honom så det gör ont! Om prick 20dgr kommer han hit, min fina ängel! Då är det jag som står och väntar på Kastrup, nervöst i ankomstterminalen! Åhhh, ni förstår inte hur jag längtar!! <3



Nu blir det Ebay-sökande till mina fina systrar!

Ha en mysig kväll allihopa!

Kramar Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter helt underbart, tycker det låter härligt att ni får det att funka fast de ibalnd kan vara jobbigt. så finns de folk som gnäller för att de bara bor några mil ifrån varandra

2009-11-28 @ 22:32:01
URL: http://smilinggirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0