Julklapps-shopping!

Nu på Fredag bär ett stort gäng av för att slåss med tanterna på Ullared! Det ska bli riktigt skoj faktiskt! Vi får försöka bortse ifrån att det är sista löningen innan jul! :) Redan 6:00 ska vi rulla mot det stooora köpcentret!

Detta var en del av en överraskningstrip till mina gummor när dom fyllde år, dom fick tillhörande presentkort också. :)

Knåpade fram ett kul kort till dom :)





Jag har inte så många julklappar kvar att inhandla dock, köpte de flesta när jag var i underbara Turkiet! Oj, vad mycket fint jag hittade till familjen och storfamiljen!

Men lite kan jag nog kompletera med från Ullared :)

Kram på er! Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0