lite bilder


Mitt hjärta slog en extra volt och min mun bröt ut i ett stort leende! Att man kan bli så påverkad av en bild. Snart så sitter vi där i biosalongen och gråter glädje och sorgsna tårar. Längtar nästan mer efter det än att bli 20.. är man galen då?


Såhär har mina dagar sett ut nu i mörkret. Jag är kär i min nya lykta och mamma är hur glad som helst över att jag äntligen hittat något som inte sätter familjens lägenhet i brandfara. Hon har inte ens sagt till mig att se upp för gardinen än :) !


Jag tände ljus för Mormor och Morfar på Fosie Kyrkogård.. :)


Sen har jag tyvärr inte mer att bjuda på idag.

/ My

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Vilken tidning?

2009-11-02 @ 20:57:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0