Onsdag

Herregud vad det blåser! Trodde jag skulle blåsa iväg på vägen hem från jobb, har aldrig varit med om ngt liknande!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu. Helgen har bestått av plugg, loppis med papps och systrar och saknaden av min älskling som jag alldeles snart får krama och lukta på.

Syster My på loppis

 

Letade lite julklappar :)

 

 

Om ca 3 dgr ska jag träffa min älskling igen! ÅÅÅÅHH! Ni anar inte hur det värker inombords av längtan!! Allt för många dagar har gått nu! Min fina fina ängel! Bara dagar, snart timmar!!

Älskling är just nu på väg till Istanbul för att besöka den Svenska ambassaden. För er som inte vet så kan Turkar inte lämna landet hur som helst. Dom behöver ett speciellt visum för att få komma till andra länder. Detta är inte lätt och kräver många många papper, mycket pengar på banken och en hel del andra "bevis". Detta är för mig helt absurt!

Senast krävde ambassaden mer än 30 000kr på banken i bevis för att han ska kunna leva sina 3 veckor i Sverige! Vem gör av med den summan på 3 veckor!? Som tur var hade vi dom pengarna att visa och allt gick bra. Allt är nervöst nu, hoppas det går bra för honom. Han ansöker alltså om ca 3 veckor i jul för att vara nära min fina familj och mig. Denna jul kommer bli underbar!!

Vi ska träffas i Istanbul Lördagkväll och innan dess ska hans intervju på ambassaden vara klar. Sen är det bara att vänta. Har vi tur vet vi på Måndag redan och vi kan köpa biljett för honom! ÅÅÅÅÅH!! Älsklingen, du måste komma!


Istanbul för några månader sedan

 

Det är svårt att förstå att Istanbul har 14miljoner invånare...


Jag på ett cafe i Istanbul





Ha en underbar kväll!


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: anna

Önskar dig all lycka med allt, hoppas det kommer går bra. Håller min ena tumme, 2 betyd otur (för mig)Du är så värd VÄRDENS BÄSTA JUL.



Heja ni <3

kram anna

2009-11-18 @ 20:52:54
URL: http://enoka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0