På svenskmark

Hej allihopa.

Nu är jag återigen på svenskmark. Återigen delar vi inte samma syre, går i samma fotspår, återigen är jag ensam. Vi har haft de mest underbara dagar tillsammans. Vi har pussats, myst, busat, skrattat, gråtit, kramats och bara varit i varandras armar...

Det är alltid lika jobbigt att säga Hej då. Tårarna faller på våra kinder. Vi pussas coh jag går 2 steg, jag vänder mig om och går tillbaka, samma sak återupprepas 10ggr innan jag måste springa till planet. Att se dig gråta är något av det värsta jag kan se. Att känna att jag förlorar min mening i alltär ngt av det värsta jag kan känna.

Det känns alltid så tomt direkt när man kommer hem, som om att man förlorat det dyrbaraste man har.

Om bara 3 veckor kommer han hit, min fina fina älskling. Om 3 veckor delar vi samma svenska mark. Åh, vad längtan är outhärdlig.

Snart är det jag som står nervöst och trampar vid ingången och väntar på min älskling! Jul med min älskling och hela min familj, det kan inte bli bättre! Han stannar i 3 veckor, åh, varför kan inte tiden gå fort fort??

Saknar honom så det gör ont nu... saknar din närhet... saknar ditt allt, saknar min mening i allt.


Vi igår

Du gör mig hel...

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Marina

Ni är så fina! Jag dör på er! =)

2009-11-24 @ 13:31:33
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Mia

Vad glad man blir för din skull :) Önskar fortsatt lycka till dig..!

2009-11-24 @ 14:50:22
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: ANNA

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahooo va kul!!!

ååå va glad man blir att läsa detta.

GRATTIS är väl på sin plats då nästan hihi.

kramen

2009-11-24 @ 20:19:41
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

kul!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 19:14:43
Postat av: Liza

Anna - åh,gumsis! TACK! Jag är så glad!! Du är så fin gumman! <3

2009-11-25 @ 20:48:30
Postat av: Emelie

ååh vad roligt! har precis börjat läsa blogen och tycker det verkar hur roligt som helst att han ska komma hit, låter som han varit här tidigare, men att få fira jul med sin älskade, det är nog det bästa och finaste, jag har själv varit tillsammans med en från turkiet, då han bodde där. Vart bor din pojkvän? Är ni gifta eller förlovade? Förlåt att jag frågar så mycket, men jag är nyfiken, älskar allt som har med turkiet att göra.

2009-12-15 @ 19:26:39
URL: http://emeliitaah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0