The body shop


Jag älskar krämer och badsvamp/skur/peel-ALLT!
Har min accesoar-garderob fylld! (Ja man kan ha en accesoargarderob ^^)
Denna nyinköpta kräm är alldeles underbar. Det är en duschkräm som inte luktar någon konstgjord lukt som media försöker sälja till en. Hurfasen luktar silke exempelvis? ^^

Denna kräm kommer från "The body shop" och luktar riktigt syrligt söta, nyplockade gröna äpplen. Det är galet hur likt den luktar gröna äpplen. Många kanske tänker att gröna och röda äpplen luktar likadant men efter en sniff på denna så registreras det i hjärnan direkt som "GRÖNA ÄPPLEN".

Samma är det med läppglanset fast där är det vattenmelon som gäller. Har inte så mycket läppglans på mig för jag tycker inte mina läppar passar i färg eller glans, men den fick ändå hänga på.


En nybadad My efter krämen!

hahahaha, okej nu är jag löjlig. Efter klockan elva så tar den tråkiga humorn i ^^

SOV GOTT ALLIHOP!

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Ha,ha,ha.....så söt du e!



Mami

Postat av: Mia

Gulligt värre ^^,

2009-11-17 @ 20:48:25
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0