Fredagens festligheter

Jag och Sebastian bjöd på middag med utgång i Fredags (:
Nathalie, Rasmus, Kim & Elin dök upp. Kul att alla kunde komma även om det var lite sista sekunden.
Jag och S gjorde hasselbackspotatis med bernaisås och revbenspjäll, muuuums.


Värdarna! (vi var grymma, älskling)

muuuums

Elin och Kim är mätta

Rasmus och Nathalie också.

Sedan spelade vi "True or false" Ett jävligt mysko spel måste jag erkänna. haha

Det bjöds på choklad-shots med de enkla visorna som "nu tar vi den nu tar vi den" och "K*ken den har inga ben men den kan stå ändå" hahah

Kim och Jag

Efter myspyset så det det charader!

Rasmus och Natha

"Nu jäklar ska du få skämmas, My"

"NOOOO"

Var inte denna jag fick göra men Kim fotade sin charad som hon blev tvungen att göra, hahaha. Jag är den skyldiga.

Tipsy kim och my

tipsy elin och kim





<3


Sedan blev det dags för "LAPPLEKEN" =D

hahahahaha


hahaha

hahaha




två glada tvillingar

två glada bästa kompisar









TIllslut bar det av till Kb!!

Tack allihop för en helt underbart rolig kväll!
Det behövdes verkligen!
<3


Nathalie och Rasmus

/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

1. Vad bra Nathalie ser ut i brunt hår! Fruktansvärt bra!

2. MY älskar din kjol!! Så fin

3. Vad roligt ni ser ut att ha det! :)

2009-09-20 @ 19:31:42
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: moa

åh var kim och elin med också, vad roligt ni såg ut att ha det!

2009-09-20 @ 20:39:07
Postat av: Anonym

Tanja - Ellerhur passar hon jättebra i det? :D Hon blev en Bella Swan tillslut, hihi. Tack för komplimangen, Det är Kims men jag tar åt mig ändå :*. Ja det var riktigt roligt! =D



Moa - Det var myspys! Blev lite svårt att neka henne i andra rummet ^^

2009-09-20 @ 22:48:32
Postat av: nath

hahaha vilka fyllebilder :D men kul var det! <3

2009-09-21 @ 10:20:57
Postat av: nath

och förresten, tack så mycket tanja :D jag trivs jättebra i brunt hår!

2009-09-21 @ 10:32:24
Postat av: eliiiiiin <3

ja, säger som tanja, vad bra nathalie passade i dt bruna :d

2009-09-21 @ 20:55:57
URL: http://emmieochelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0