Förlåt

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen från oss. Har kommit in i en liten blogg-torka känner vi. Men vi ska försöka komma över den så snabbt som möjligt!

Det händer inte så mkt i mitt liv just nu, jobbar som bara den! Lite för mkt ibland kanske, men vad gör man inte för sin kärleks skull?

Imorgon åker jag igen, imorgon blir jag återigen hel. Åh, vad jag längtar. Min kärlek, min andra halva, vad jag älskar dig! Vi pratar i timmar på msn varje dag, telefonen går varm, sms:en är otaliga. Ni anar inte hur jobbigt det är att älska ngn så mkt och ha honom hundratals mil ifrån mig varje dag.

Kollar igenom våra gamla bilder. Oj, vad många det är! Flera hundratals har vi samlat på oss under detta året som gått. För några dagar sedan hade vi ett-årsdag. Ett år har gått sedan vi sågs för första gången. Ett helt år.

 

Hittade bilder från de första veckorna vi pratade för exakt ett år sedan. Var för blyg för att fråga om bilder på honom så jag "print screenade" från datorn när vi pratade på msn och satte ihop mitt lilla "älsklings-kollage" haha. Ja, är man kär så är man :) Eller kanske bara galen? :)

 

 

Nej, nu blir det lite spa-här hemma med innan jag ska lägga mig. Det blir jobb imorgon innan jag tar mig mot Kastrup och min stora kärlek! Kommer uppdatera där nere så håll utkik!

 

Åh, bara timmar kvar tills vi återförenas!! <3 <3

 

Kram på er! Liza


Kommentarer
Postat av: Julia

Ibland blir det så =) Så länge ni fortsätter hitta tillbaka till lusten att blogga igen är jag nöjd! ;)

2009-09-18 @ 20:48:03
Postat av: Miss P

Man kan inget annat än känna glädje med dig/er =)

Såå himla fint!

2009-09-18 @ 22:18:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0