Newmoon :)

Ohhh, man får lov att vara lite galen i livet och här har vi mitt galna. Klicka er in HÄR och tryck på låten "up from the ashes". Detta är den första "låten" som har blivit hittad i den kommande Twilight-filmen "Newmoon" änn så länge. :)

Mina rysningar är på topp och jag DÖR bokstavligen av bara den enkla tanken att snart sitter jag med mina tjejer och ser min absoluta fantasi på en bioduk. Alla ens tankar och fantasier i bild, kan det bli mer härligt?

Sebastian tycker jag är galen men det låter jag han tycka ^^

Har även denna lilla video som visar mina "nya" favoriter i Twilightserien. The Volturis!!!
Måste säga att jag tycker alla skådespelare passar sjukt bra in i rollerna. Kankse hade jag bytat roll på Aro och Marcus. Såg nog mer Aro som en Marcus i utseendet, men äh :)
Sen måste jag erkänna att Caius skrämmer skiten ur mig även om jag samtidigt tycker han är döhet. Det där långa blonda håret liknar lite Legolas/Alv (sagan om ringen) som jag varit rätt svag för innan. Inte för att jag skulle kunna falla för något sånt utseende ute i verkligheten, men på film är det ganska hett. ^^


Vad tycker ni?

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Jeffår

Jämför aldrig Legolas med honom igen My! Legolas är så mycket coolare :)



// Linné

2009-09-02 @ 16:35:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0