Paradiset <3

Kom hem imorse efter att ha hälsat på älskling igen.

Åh, vad det är lika underbart varje gång jag hoppar av planet och ser honom står där och vänta på mig med ett leende som inte är av denna värld. Mitt hjärta slår lika starkt varje gång, mina ben känner sig förlamade, mitt huvud snurrar och innuti i mig håller jag på att gå i sönder. Min fina älskling <3

Dessa dagar har varit underbara, som alltid. Vi har myst, varit på stranden, Dim-chai (bilder kommer sen), grillat och kramats en massa.



Vi var uppe på nåt berg en dag och tittade på utsikten över Alanya. Vad vackert det är!






Första kvällen tog vi det dock lugnt. Vi bakade chokladmuffins med chokladfrosting ovanpå. Lillebror Can hade nyss fyllt år så det blev lite födelsedagsfirande.



Gjorde hjärtformade bananer ovanpå i brist på jordgubbar :)




Det finns inget bättre än att vakna upp och se denna underbara person ligga brevid mig, att bara kunna sträcka fram handen för att röra honom, att bara dra mig lite närmre och få andas in hans underbara doft.



Fler bilder kommer senare! Nu ska jag prata lite med älskling och sen ta ett varmt bad då min lägenhet är svinkall :/

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Di

Duktig du e på o baka! Blir det inte dyrt med alla resorna dit?

2009-09-23 @ 00:23:21
Postat av: Marina

Tack för bilderna, känns underbart att jag ska dit om tre veckor :) Hoppas ni får vara med varandra permanent snart!

2009-09-23 @ 07:17:08
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Liza

Marina - Hoppas du får en underbar resa dit! Alanya är otroligt vackert!!



Di - Jo, :( De blir otroligt dyrt med alla resorna dit. Ekonomin är inte helt på topp så det blir att jobba jobba en hel del när jag väl är hemma för att ha råd.Men det är det värt! Mitt hjärta är ju i Alanya. Kram

2009-09-23 @ 09:21:45
Postat av: Di

Naaw söt du e:)

Bra blogg ni har!

2009-09-23 @ 16:02:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0