Klipp klipp

Idag har jag varit och klippt mig. Klippte mig innan på Larson&Lange men då mitt hjärta bor på andra sidan jorden finns det mycket mer man kan göra för dom 600kr <3

Fick tips om att klippa mig på Svenska frisör-skolan mitt i stan. Priset var avgörande, bara 110kr :) Nackdelen är att det är studerande på frisörskolan så dom tar lite längre tid än vanliga skolade frisörer. En handledare är närvarande hela tiden så det kan inte gå så mkt fel. Mitt klipp tog 2 timmar, men det är skönt när någon pillar med mitt hår :) Dock blev det liiiite kortare än vad jag ville ha, var många år sedan det var så här kort! Har lite svårt att vänja mig vid det, men va sjutton, det är ju bara hår! Det växer ut igen:) Annars är jag super nöjd!



Här har vi en Dagens outfit från mig:


Stickad tröja från Vero Moda, strumpbyxor från H&M, stövlar från jobb - , smycken från bland annat Asos, kavaj från Zara, halsduk från Ebay och väska från Topshop.



Kram kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker håret ser jättefint ut, tjockt och friskt. Frisörer klipper alltid för mycket!

2010-04-08 @ 22:49:22
Postat av: Mia

Tycker det var fint! Och som du sa; det växer ju ut igen =)

2010-04-09 @ 08:38:44
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: Marilyn

Så fin du blev gumman!!!!!



Älskar Dig / Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0