Längtar efter vår tid nu

Varför kan inte vi ha Fredagsmys som alla andra? Varför kan vi inte laga en god helg-middag och mysa med levande ljus? Varför kan jag inte krypa upp i din varma, underbara famn när jag känner mig nere? Varför kan jag inte få krama dig när jag känner mig lite ensam? Varför kan jag inte få somna till din djupa andetag som får mig så lugn? Varför kan jag inte få se dina perfekta ögon efter en lång dag på jobb? Varför kan du inte pussa mig när jag sätter nycklarna i dörren? Varför kan inte vi vara som alla andra? Varför är du inte här?

Jag saknar dig min fina lilla älskling... Varför är vi inte tillsammans här? :(

Varför kommer inte brevet med posten?

 

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: anna

ååååå gumms, jag lider så med dig o vill oxå posten skall komma med det där brevet!!!!!!!

Men jag känner på mig som jag sagt innan, turen är din nu, så är det bara. Människor som du, som kämpat

på ett omänskligt sätt som du gjort får tillbaka det, det vet jag...jag håller min ena tumme(2 betyd otur) varje dag...



pssss, du var super snygg i ditt hår BTW

kram , vi ses snart o skall rocka taket ;)

2010-04-10 @ 10:56:59
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Denize

Ha tålamod det tar tid... Jag menar har ni tur så går det lika fort för er som det gjorde för oss men det går inte på två veckor gumman :D

Det kommer snart...

Kram

2010-04-10 @ 11:33:11
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Marina

Liza, kan inte tänka mig hur svårt det är att vara ifrån någon man älskar så starkt. Men var glad för det också, att du faktiskt har någon att älska och som älskar dig tillbaka. Jag skulle ge vad som helst för att få sakna någon så.

2010-04-10 @ 15:38:14
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Liza

Åh, ni är för underbara <3 Tack för ert fina stöd, det värmer verkligen när man känner sig så liten och ensam <3 Ni är så fina <3

2010-04-10 @ 21:57:59
Postat av: SuperBlondin

hej hopp gummianka

trevlig söndag på dig

2010-04-18 @ 10:51:26
URL: http://toppenfem.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0