Höstvindar

Sommaren börjar nu närma sig slutet och kalla vindar drar in över landet. Denna sommar har varit underbar på alla sätt och vis. Älskling kom till Sverige, solen sken och vi hade minst 30grader de 3veckor vi hade fria tillsammans <3 Kommer verkligen sakna sommaren nu när regnet börjar dra in, kvällarna blir mörkare fortare och vindarna blir sakta kallare.

Idag har älskling haft en heldag med pappa. Dom körde nog runt hela Skåne på äventyr :) Är så glad att dom klickar så bra. Annars har jag bara jobbat hela dagen och mer väntas imorgon.

Jag tänkte försöka knåpa ihop våra hem-bilder imorrn så ni kan se vad vi kämpat med hela sommaren :) Vi köpte denna lägenhet i samma veva som Caner kom hit i Juni och då är det lite roligare att lägga ner lite pengar på ett hem som faktiskt är vårt. Tapetsering, spackling, målning, ja, sånt som för ett proffs skulle ta 1vecka tog oss närmre 4, haha. Men vi gjorde det tillsammans och satte pelarna tillsammans för vårt framtida hem.

Så länge kan jag visa några mysiga sommarbilder från vår tripp till Danmark i somras. Jag, My och Caner tog en heldag över sundet och hade en helt underbar dag i solen!













 


Kommentarer
Postat av: Lana

Är så himla glad att ni har börjat skriva igen :D

Nånting jag funderat över är vilket språk ni talar med Caner? Är det engelska som gäller då när tex din pappa är tillsammans med honom? Är glad att allt löste sig till slut :)

2010-08-25 @ 14:34:58
Postat av: Hanna

Oh, så himla härligt att ni börjat blogga igen :) Ni har varit saknade nu när man läst er i blogg i några år...

2010-08-25 @ 15:00:04
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej Lana!

Jag svarar istället för Liza, hon kanske missar :)

Vi pratar engelska med Caner, pappa kan ett par ord och meningar på engelska så de pratar inte så himla mycket, mest med gester och kroppsspråk. Men det går faktiskt himla bra!

Tack för din kommentar :)

2010-08-25 @ 19:31:00
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0