17 juli, då händer det!

Den 17 Juli händer det!!


Vi har ett strandhotell som ligger i Platanias (nära Chania). Ska bli skönt att bo nära havet. Kommer ihåg på Rhodos när jag och tjejerna tog våra badmadrasser och gick i hettan i 20 minuter, jävlar vad jag inte gärna gör om det haha.

Det ska bli hur mysigt som helst detta här :) jag längtar som ett djur! Grekisk mat, härlig värme och goa vänner.






Jag ska även leta efter den roligaste uppblåstbara madrassen som finns och slappa runt på den, hihi.

kram
My


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej! Vad härligt med kreta! Kan ju tala om att där ni ska bo ser exakt ut som jag bodde för ett år sedan. Sjukt härligt hotell! =) säg gärna till om du vill veta mer! Kramkram

2010-02-09 @ 07:11:08
Postat av: Marina

Fan vad härligt :)

2010-02-09 @ 07:18:33
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0