Melodifestivalen på Malmö Arena

Vilken rolig kväll det var igår!! Vilken upplevelse att se melodifestivalen live! Alla bidrag (nästan) var rätt så bra, men min absoluta favorit var självklart Anna Bergendahl! Vilken röst! Vad glad jag blev att hon gick vidare! Sen hoppades jag faktiskt lite på Neo eller Pernilla. Men dom gick till Andra chansen ju, så det blev godkänt. Dock var inte Jöback en av mina favoriter, lite för musikal över det hela för mig. Men muskalisk det är han!

En glad Liza och Mysa Arenan i Malmö innan sändning:


Det är svårt att förstå hur stort det egentligen är på Arenan:






Man fick svindel uppe på balkongen men Mysingen var glad ändå :) (kanske mer för de gratis chokladbollarna som delades ut :) )



Vilken underbar syn när alla tände sina ljusstavar i Annas låt! Det var riktigt maffigt och stämningsfullt!


Det var verkligen en jätte kul kväll med familjen och detta ska vi göra om nästa år!

Kram Liza



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0