WIHOOO

Obs, ursakta. har inga svenska bokstaver pa min dator just nu av en konstig anledning, haha.

Okej kara lasare, jag har gjort DET! Jag kunde inte halla fingrarna i styr! Jag har bokat New Moon-boxen!
Twilightsweden tipsade om en 3-disc edition for 299 kronor pa cdon.com. Klicka HAR for att se bilder.

Disc 3:

• The remaining added value (122 min):
• Deleted Scenes: (15 min)
Bella’s Birthday Cake (:21)
Driving Home From Party (1:00)
Waking in the Woods (2:34)
Charlie Puts Bella in Bed (1:15)
Bike Crash (1:05)
Bella’s Nightmare and Chat w/ Charlie (4:12)
Remembering the Meadow (2:04)
Mike is Left at Cinema (:58)
I’m Here If You Want to Talk (:51)
Victoria Driving (1:38)
Jake Drives Bella Home (5:05)
• Edward Fast Forward (30 min)
• Jacob Fast Forward (33 min)
• Interview with the Volturi(12 min)
• Fandimonium(7 min)
• The Beat Goes On: The Music of New Moon (5 min)
• Frame by Frame: Storyboards to Screen (15-20 min)

Boxen inehåller dessutom: 2 st poster, bokmärken, 6 st vykort och 2 st armband.

Disc 1: The feature film + commentary

Disc 2: Total selected added value (128 min):

- 6-part Documentary: (65 min) Life After TwilightChris WeitzTakes the HelmThe Subtle DetailsTime to ShineTricks of the TradeReady for the World
- Music Videos: (12 min)Death Cab for Cutie -Meet Me On the EquinoxAnya Marina -Satellite HeartMuse -B&W rehearsal footage ofI Belong To YouMute Math -Spotlight (from Twilight Soundtrack)Team Jacob and Team Edward
- Becoming Jacob(6 min)
- Introducing the Wolf Pack (9 min)
- Shooting in Italy (7 min)

- Extended Scenes: (29 min)
ShoolCorridor Extended (1:20)
English Class Extended (1:26)
Carlisle Stitches Bella Extended (2:54)
Scrap Metal Extended (3:00)
Start of Cinema Lobby Extended (1:27)
Phoning Jake Extended (1:00)
Meeting Laurent Extended (4:54)
Jake in Bella’s Room Extended (5:00)
Outside Emily’s Extended (1:28)
Leaving for Italy Extended (:27)
Edward Meets VolturiExtended (2:38)
Home from Italy Extended (2:34)
I See you’re Still Alive Extended (:41)


SYSTRARNA GUSTAFSSON LANGTAR!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla inställningen nere till höger vid klockan om den står på ENG, ändra sådall till SVENSKA isället:)

2010-02-24 @ 22:25:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0