När vi två blir ett

Hej mina vänner

Jag har en grej att skriva ut här på bloggen... Tidigare ville jag hålla det mest privata för mig själv då det finns personer där ute som jag inte vill ska veta i detalj allt som händer i mitt liv. Men jag sprängs snart om jag inte får skriva ut det!

Idag fick vi datumet, klockslaget och allt är klart...

Den 18 Januari ska jag och älskling gifta oss!

Kan ni förstå vilken stor dag som väntar oss!! Magen är i pirr exakt varje sekund och fjärilarna vill aldrig sova!!

Biljetterna är bokade, alla papper är äntligen klara, klänningen är färdig, håret är planerat och allt kommer bli så perfekt! Om bara min fina familj hade kunnat komma, kommer kännas konstigt att inte ha dom nära under min stora dag, hade aldrig drömt förut att gifta mig med min stora kärlek utan att ha min familj närvarande :( Det kommer nog att fällas några tårar för att min familj inte är där, men till sommaren planeras vår svenska vigsel att äga rum här hemma och då tar vi igen allt som missats!

Jag åker alltså från jobb Onsdag nästa vecka på kvällen, landar i Istanbul för att byta plan och någongång efter midnatt är vi återförenade. Onsdagmorgon flyger jag återigen hem och beger mig direkt till jobb. Så det blir 6dgr tillsammans med min andra halva! Kommer bli världens underbaraste resa! Kan ni tänka er att jag, lilla Liza ska gifta mig!

Klänningen köptes på Ebay för bara 100kr!! Kan ni förstå?? Den är uuuunderbar!! Helt perfekt! En helklänning i creme-vitt, litet släp baktill, en tjock underkjol för att få vipp och en underbar rygg! Den var lite stor till mig då jag köpte en storlek för stor (kunde inte motstå för det priset) men min underbara vän på jobb har en pappa som är skräddare och han sydde den helt otroligt perfekt till mig! Känner mig som en prinsessa varje gång jag kliver i den!

 

Framsidan är enkel och ren


Idag provades håret här hemma. Det inhandlades Dust It, saltvatten-spray och mousse. Sen lockade jag håret utav bara den och fäste håret med stora hårnålar på ena sidan. Senare ska jag fästa vita blommor i håret och kanske en liten slöja...

 

Strunta iatt jag är omsinkad, haha



Åh, min hjärna och mitt hjärta är i virrvarr nu... JAG SKA GIFTA MIG! Jag ska gifta mig med den personen som gör mig hel, den personen som betyder hela världen för mig, den personen jag vill dela varje dag med tills livet tar slut..

Den 18 Januari är vår dag älskling...

Den 18 Januari blir jag din och du blir min...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: di

Grattis!!

2010-01-05 @ 22:31:58
Postat av: Linnéa

oj, grattis!!!

2010-01-06 @ 00:17:32
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort lycka till!!!!!!!

2010-01-06 @ 00:18:58
Postat av: jasmine

HERREGUUUUD VAD ROLIGT!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :D

2010-01-06 @ 00:30:20
Postat av: nath

grattis! :D

2010-01-06 @ 00:40:34
Postat av: Marina

Det är ju fantastiskt! Hoppades att det skulle vara så :) Grattis!

2010-01-06 @ 08:55:34
URL: http://cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Linda i Kungsbacka

Åhhh härligt! Grattis!

2010-01-06 @ 09:48:26
Postat av: Marilyn

Jag e så glad att du äntligen fattade mod att berätta...Älskar dig av hela mitt hjärta o jag o Tompa önskar er all lycka i världen...



Älskar dig av hela mitt hjärta o ert bröllop kommer att bli det finaste!!!!



Lycka till min fina dotter!!!



Mami

Postat av: elin

åh grattis! underbart vacker klänning!

2010-01-06 @ 10:44:18
Postat av: Malin

grattis.

2010-01-06 @ 10:52:49
URL: http://smilinggirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Stort grattis från Mathias och Fia! :-) All lycka önskar vi er framöver.

2010-01-06 @ 10:59:35
Postat av: Lana

GRATTIS ÅHH VAD JAG BLIR LYCKLIG FÖR ER SKULL!!

2010-01-06 @ 11:00:13
Postat av: moa

grattis:D:D

2010-01-06 @ 13:27:55
Postat av: L

gud vad härligt =)

grattis grattis lycka till!! blev helt glad när jag läste ditt inlägg :D :D

2010-01-06 @ 13:56:20
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Martina

Stort grattis! Otroligt fin klänning!

2010-01-06 @ 14:33:13
Postat av: Anonym

Vilken vacker brud!!!!!!

2010-01-06 @ 15:30:29
Postat av: ANNA

ÅÅÅÅ hjärtat. livet är som det skall..snart snart.

Du kommer blir världen vackraste brud.

JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD GUMMAN.

Ser fram emot vår fika.



TUSEN KRAMIZAR

2010-01-06 @ 16:23:35
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Tanja

Grattis :)



och du ser ut som en prinsessa i klänningen med :)

2010-01-06 @ 16:30:13
Postat av: Mia

Åh, vilken underbar saga ni är! :D

Det är ju otroligt. Man blir så glad av att läsa sånt här.



Stort grattis och lycka till i er gemensamma framtid!! :D

2010-01-06 @ 16:38:16
URL: http://miiaz.soclog.se/
Postat av: Trogen läsare

Åh, stort grattis!! Jag gifte mig med min själsfrände i somras och förstår verkligen vilken underbar känsla det är att äntligen få bli ett!

2010-01-06 @ 17:17:51
Postat av: Trogen läsare 2

Första gången jag kommenterar fast jag läst bloggen i hundratals år känns det som :) Stort grattis och vad glad man blir för din skull .. att 2 hjärtan har funnit varandra trots olika kulturer.. lycka till!!

2010-01-06 @ 21:05:46
Postat av: Anonym

Stort grattis och lycka till! Kunde inte låta bli att fälla några (massa) tårar när jag läste inlägget.

2010-01-07 @ 14:23:33
Postat av: Julia

Åh vad kul, grattis! Det känns som att ni kommer bli ett sådant par som håller ihop för evigt :)

2010-01-07 @ 21:32:59
Postat av: I´m a devil angel in the world

Vet att jag är sen men shit, läste precis. Gud vad glad jag blir för er skull! Har läst bloggen sen april och förstår verkligen hur glad du måste vara för att du ska kunna skriva ett så fint inlägg.



Ett stort grattis och en kram till dig Liza. Du är otroligt vacker i klänningen! Passar dig jättebra ju.



Btw, Älskar den nya designen<3

2010-01-09 @ 17:42:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0