Snart kommer jag min älskling<3

Usch vilka dagar det har varit. Tårarna har suttit innanför ögonlocken varje sekund, klumpen i magen har aldrig velat ge sig... förrän idag, då man för en gång skull kan andas igen...

Läkarna visste först inte hur allvarligt det var. Skulle han bli tvungen att amputera hela benet? Bara foten eller enbart några tår?

Jag dog... Min bamse-pappa utan ett ben. Det går inte. Hur hade det gått...

Ett samtal idag fick oss tre att äntligen släppa stenen ur bröstet. Det blev bara några tår och nu ska dom göra allt för att få igång blodet i benen igen. Som diabetiker måste man vara försiktig och uppmärksam på sina ben och fötter...

Det var jobbiga dagar, Det har itne känts rätt att behöva flyga ifrån pappa,  jag kunde bara inte drömma om det. Hur kan jag åka och hur kan jag ha min viktigaste dag i mitt liv utan att veta hur det gått för pappa?

Men efter att jag och systrar åkte till pappa idag kan vi äntligen andas ut. Läkarna sa att allt ser bra ut nu. Nu ska han ligga på obervation och det är ingen anledning att oroa sig längre. Pappa kunde till och med skämta till det, den pajas-pappa han är :) Och jag fick bara inte stanna hemma för honom. Att se mig lycklig är det viktigaste för honom..

Nu kan jag åka, en liten klump är fortfarande kvar för att pappa ligger där. Men jag måste åka. Det kommer bli underbart att gifta mig. Äntligen kan jag andas ut och tänka på mitt stundande bröllop...

Packningen är klar. Tänka sig att man får in en hel brud-utstyrsel med skor, andra kläder (ska ju vara där i 6dgr), platttång, locktång, hårtork osv. Ja, är det ngt jag är så är det en jävel på att planera och packa rätt! Jag vill inte ha en stor resväska, jag vill inte vänta dumma minuter på att vänta på den när jag kan rusa snabbt ut till älskling i Antalya!




Bara 26timmar och 54minuter kvar älskling!! Åh, som jag längtar!

Nu ska jag lämna mina fina änglar till systrar här att titta till pappa... Det kommer gå så bra, och jag är alltid bara ett telefonsamtal bort...

Kram på er! Ska försöka uppdatera ifrån Turkiet! Om inte, är det en Liza Kaplan som skriver nästa gång! :D

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va skönt att läsa, att allt ordna sig =)

All lycka till L o C nu då!

2010-01-12 @ 22:04:23
Postat av: Di

Ni är 3 riktigt underbara systrar! Vad skönt att er pappa mår bättre!

Liza, lycka till och tänk snart blir du en lycklig brud:)!!

Ni är så söta och delar med er:)

Vi glädjs med er och får tårar med er.

Massa styrkekramar till er snälla pappa med:)

Kram

2010-01-12 @ 22:27:20
Postat av: matilda

All lycka till dig och Caner, enda sen du skrev att du lyckades hitta honom på internet har man märkt att det bara kännts mer än rätt att ni två är tillsammans. :) Blir alltid rörd när du skriver om er, det är så mycket kärlek att man nästan blir generad. Och hoppas allt löser sig med eran pappa, han verkar för go' för att något hemskt ska hända... Kram från Norrland-tjejen som följer er mysiga blogg :)

2010-01-12 @ 23:39:33
Postat av: Anonym

Hoppas det ordnar sig med er pappa!

Lycka till med bröllopet!



Blir så glad av att läsa er fina blogg!

2010-01-12 @ 23:41:25
Postat av: Linda i Kungsbacka

Hej! Har lite frågor som jag undrat över en tid. Du väljer själv om det blir för privat. :)

1. Hur gick frieriet till? Du eller han eller ni båda.

2. Kommer någon av er flytta efter bröllopet?

3. Vad jobbar C med?

All lycka till inför bröllopet!

2010-01-14 @ 07:04:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0