Tack tack tack!

Vill bara säga tack för alla fina kommentarer som kommer upp på våran blogg, det är så himla skönt och höra värmade ord från utomstående, ibland är det de orden som känns som mest :)

Nu är oroligheterna över när det gäller pappa och det gäller bara att se framåt, lära sig av det som har hänt och tänka glada tankar. Det är otroligt hur mycket man verkligen känner att man älskar någon när något hemskt händer personen.

Bjuder på ett litet (eller ja med större sannolikhet STORT) skratt till er alla denna tisdagskväll, själv skrattade jag rakt ut och väckte halva malmö när jag såg denna.

Tack ännu en gång!

Kram / Kim


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra att allt är bra med er pappa!!

Nu har jag börjat läsa twilight böckerna och sen ska jag se filmerna, (lite efter)... jag undrar har ni läst böckerna och vet ni hur många böcker det finns med svensk text ??

2010-01-13 @ 07:30:28
Postat av: Kim

Hej sofie!

Vi har läst alla böckerna och alla fyra finns med svensk text:)

Kram

2010-01-13 @ 07:45:56
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Wiola

Haha! Vilken rolig bild:D

2010-01-13 @ 13:51:03
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Haha, vilken rolig bild.

2010-02-08 @ 21:00:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0