Lite shopping

Oh Oh!

Idag hade jag en ledig dag, inget planerat och bara slö-tid (trodde jag).
Klockan ringde kvart över nio. Kim frågade hetsigt om jag ville följa med Elin till stan och roffa åt oss de nya blommiga plaggen från "Garden"-kollektionen på HM som hade premiär idag. Hur kan man neka att följa med när man bor så nära H&M och det handlar om billiga, exklusiva, blommiga plagg? Plaggen är även miljövänliga och endast gjorda på återanvänt material såsom flaskor o.s.v.

Kim jobbade och skickade iväg mig och Elin på jakt efter en viss klänning (som hon förmodligen lägger upp på bild senare). När vi kom dit så stod folk och luktade varann i nacken. Vi insåg att vad vi än såg så var vi tvungen att ta första bästa även om det var storlek 32 eller 44. För den första vi fick tag i var vi tvugna o ta. När de öppnade dörrarna började det sjuka. Folk knuffades, trängdes, föste undan en. Jag fick tag i ETT plagg som jag ville ha (storlek 38, men vad gör man?). Resten av plaggen var ren tur att jag hittade i kaoset. Kims klänning fick elin tag i, dock storlek 40 (och hon var ändå nästan vid dörren när dom öppnade). Som tur var så är det ingen större skillnad på storlekarna när det är så fluffigt kläder. Allting sitter jättefint ändå.

Tänker Grekland, grekland, grekland när jag ser dom <3

HÄR är mina fynd! Totalt utsålda i hela Malmö och på internet.


Blå klänning i världens luftigaste o härligaste material. Man känner sig lite bratig när man har den på sig. Känns som en typisk klänning kändisar slänger på sig när dom lägger sig på sin yatch :D
199 :-


Blommig tunika (ej klänning) hade dock ej orken att rota i sommargarderoben o ta på mig shorts så ni får ursäkta all hud ^^. 149 :-


Puderrosa tunika. 149:-

Det var alla mina plagg från Garden-kollektionen :) Resten av plaggen är från gårdagens shopping.



Blommig tröja. GinaTricot 49:-

Turkos oversize tunika, 49:- GinaTricot


Puderrosa lång klänning/tunika med otroligt fina puffärmar. BikBok 199:-

PHEW!
Länge sedan man gjorde outfits-bilder märker jag :$

/ My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Mycket snyggt!

2010-03-25 @ 18:22:29
Postat av: netti

Superduper snygga Myzan som vanligt jah! :) Den nudefärgade klänningen o den pastell färgade tunikan var mina favvosar!

2010-03-25 @ 22:19:46
URL: http://jeanetteevelina.blogg.se/
Postat av: Tanja

Du är otroligt snygg! Älskade den blåa klänningen:)

2010-03-25 @ 22:56:32
Postat av: Magdalena

Den sista klänningen e jättefin!

2010-03-29 @ 15:33:01
URL: http://smultronros.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0