Min vecka

Hej alla Fredagsglada <3

Här sker det inte mycket uppdatering längre... Har väl kommit i någon tråkig blogg-torka igen, alla tre på en gång :)

Själv är det (för min del) för att all min vakna tid består av att jobba på mina två jobb. Jag jobbar exakt varje dag och är trött. Min lilla lediga tid jag har ger jag till min fina man och sen sover jag. Där har ni vårt liv :)

Bara tanken på att i framtiden inte behöva öppna ytterdörren och kliva in i en tom, mörk och kall lägenhet, att inte behöva sitt i köket helt själv och äta i tystnad, att inte behöva vara så slutkörd för allt jobbande gör att jag uthärdar. Han är värt det, min man är värt all möda i hela världen... Drömmen om vårt gemensamma liv är nära, och det gör att varje sekund utan honom gör mer och mer ont...

Jag har världens finaste vänner i hela världen, hoppas ni vet det <3 Att bara veta att man inte går igenom allt detta sälv, att jag har så fina vänner som försöker hjälpa och underlätta, ja, bara att ni skänker mig/oss en tanke gör mig så varm och gör allt lite lättare. Ni är underbara <3

Imorgon blir det Melodifestivalen hemma hos mamma med hela familjen och respektive. Ska bli riktigt mysigt att koppla av en kväll och vara precis så social som man orkar <3

Nej, nu ska jag äta mitt Fredags-choklad (som jag ätit varje dag denna vecka iof:) ) och vänta på min make som snart slutar jobba.

Kram på er / Liza


Kommentarer
Postat av: netti

ÄNTLIGEN lite update! :P Jag älskar att följa eran blogg sen jag upptäckte den för några veckor sen,Nu kollar jag den varje dag! Alla ni tre är SÅ vackra och ni verkar vara jättehärliga för att ni verkar njuta av livet och tar vara på det och ser allt så positivt.Okej bloggen är kanske 3% av en hela liv..I get that. Men att kika in vad My,Liza o Kim gjort idag,Skänker iaf mig lite leenden och kul i vardagen. NI är bäst!!!!!

2010-03-12 @ 21:37:31
URL: http://jeanetteevelina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0