panikkärlek

mitt hjärta går lite i kras!!

Jag har planerat en helkväll med mig själv som enda sällskap för att titta igenom New-moon 3 disc boxen som ni säger kommer ut den 20e :D (OM NÅGRA DAGAR AAHH) men men men, hur hade dom tänkt leverera boxen till mig när den 20e är en Lördag? kommer en vampyr och levererar den vid mitt vidöppna fönster om nätterna? (hehe okej för kallt för att leka bella)..

DET KOMMER JU INGEN POST PÅ LÖRDAGAR?!!!! ska man behöva vänta ända till MÅNDAG? man kan inte se en magisk film med mycket känslor på en MÅNDAG, hur hade dom tänkt egentligen? DETTA ÄR ALLVARLIGT!





okej, jag hoppas ni förstod att jag skojade till det lite, även om jag innerst inne reagerar såhär i min hjärna så hade jag aldrig skrivit ut det i bloggen, hihi. Nej nej, jag är ju 20 år och att skriva sådär är ju lite förbjudet. Nu ska man ju börja skriva viktiga debatter och om den stigande arbetslösheten......men jag tror att man nog aldrig ta bort barnen i oss själva. Det hoppas jag inte iafl. Aja tur man inte skriver ut det iafl för då hade folk virrat på huvudet............... Oj, FAN jag skrev ju ut det precis.. SNAP!

aja jag vet att jag har läsare som är i samma liga som mig :D

TILLSAMMANS ÄR VI MER ÄN EN!!

Kram
My

( Jag vågar inte avbeställa för det står limited edition och att den inte går att beställa om :O om man avbeställer )


Kommentarer
Postat av: Tanja

TWILIGHTARMEN! Jag har med förbeställt ... och är med helt förtvivlad... de kunde lika gärna ta bort en del av mitt hjärta... (A) .. När vi slutar vara barn börjar vi vara tråkiga

2010-03-17 @ 21:40:08
Postat av: Julia

ääh jag tror alla förstår som är mänskliga ;) har inte förbeställt, tur för mig :) kanske värt att skicka tillbaka den förbeställda o betala fraktavgift för att få njuta under helgen?

2010-03-17 @ 21:58:30
Postat av: I´m a devil angel in the world

Jag läste på en Twilightsajt att man kommer få den på fredagen!

2010-03-18 @ 17:04:38
Postat av: L

de ska skickas innan så man har de på releasedagen, så man får en avi imorron på posten o kan hämta den på lördagen :D

2010-03-18 @ 18:57:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0