Pirr i magen <3

Om 34timmar är jag äntligen i mitt hjärtas hem igen, där jag hör hemma, min mening i allt... Åh, vad längtan är obeskrivlig!



Att älska någon så totalt obehindrat och okontrollerat över universums alla gränser är för mig den finaste gåvan i världen förunnat få..

Denna gång möts vi i Ankara för 4 underbara dagar.

I magen går virvelvindarna om vartannat och fjärilarna har vaknat i hjärtat från sin vintersömn...



Ikväll blir det mys i soffan till tv´n, efter att ha jobbat nu i 13dagar i rad tar jag mig en välförtjänt hemmakväll med osande varm kantarellsoppa med färska svampar i, lite bröd och ett center :)



Sen blir det att kontrollera alla papper igen, gå igenom det lilla bagaget och vänta på min älskling som slutar jobbet snart.

Imorgon är det återigen jobb innan det bär av mot Kastrup och min andra halva <3

Kram på er och ha en mysig Fredagskväll <3

Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Jag unnar er all lycka i världen o bara längtar tills ni e här tillsammans. Älskar dig!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0