VÄRLDENS BÄSTA SÖNDAG!!

Idag var jag och brossan på Sci-Fi mässan i Malmö!
Första gången jag varit på den mässan och det lär absolut inte bli sista. Jäklar vilken nörd man egentligen är när man tänker efter ^^

Prylar, t-shirt, smycken, rekvisita från filmer m.m


Här har vi lite Star Wars-folk som gick omkring i sina dräkter. Riktigt läskigt när dom rör på sig.

Såg även rekvisita från Harry Potter-filmerna! Här är en ÄKTA Hogwarts-dräkt! ohhhhh
Fick även se lite rekvisita från Bond-filmen Octopussy (jag älskar 007). Blandannat checkhäftet han använder och sedlar.

SEDAN TRÄFFADE JAG EN VISS CHARLIE BEWLEY (DEMITRI!!!!) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! OHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU BLEV JAG NÖRDIG!!!!!!!!!!!!!!! Han var sjukt trevlig och log mot en helatiden. Pratade lite med honom, sa att jag var ett hardcore-fan och undrade om man kommer att få se honom lite mer i tredje filmen. Han avslöjade att man inte får se så himla mycket mer MEN att han kommer synas riktigt mycket i fjärde :D:D:D:D:D ohhh mitt hjärta

JAG FINNER INGA ORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick hålla kramen rätt länge också pga kameran krånglade, hihi. Fyfan vilken underbar dag! Ska ta o fota bilden han signerade sen!

Jag kunde bara inte missa att fylla på min "Twilight-vägg" över sängen! Nu har jag en BAD-VAMP också :D

Nu har jag autografer från Carlisle, Alice, Emmett, Eric, Angela, Demitri!

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Härligt att ni hade en sån härlig systerbrormysdag!!!



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0