Kim och jag flyttar ihop!

Okej, kära läsare.

Nu är det dags att bryta tystnaden lite :)

En nyhet som är väldigt stor för oss är att Kim och jag flyttar hemifrån!
Vi flyttar ihop i en trea med Elin (Kims flickvän).
Kim, jag och elin ska bo i ett höghus (byggt 92) vid möllevångstorget/södervärn i Malmöcity! Vi är såååååå lyckliga. Nu blir vi äntligen vuxna!

Anledningen till att vi flyttar ihop så många är för att få ner kostnaden och för att vi går så bra ihop alla tre. :)
Jag och Sebastian flyttar inte ihop ännu (men det lär ske snart ändå). Man ska inte rusa.

Än så länge har vi inhandlat, krukor, vaser, handdukar och lite småskraffs. Har lite panik för man ska ju verkligen köpa allt från osthyvel till wc-anka, hahaha. Den 1 Augusti åker vi ut! WIHO.

Kram My

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis tjejer, härligt med lite uppdatering också, och att alla mår så bra :)

Kram

2010-05-31 @ 08:21:56
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Emma

Kul att ni är tillbaka igen! Eftersom det inte går att kommentera inlägget under med alla fina bilder på er så får jag ställa min fråga här: varifrån är alla klänningarna? Så himla söta!

2010-06-01 @ 21:20:46
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0