120417



Jag är lite nervös idag faktiskt. Varför? jo för om 2 timmar så ska jag jobba!! (hoppsan)
Är ledig från skolan idag och min förra chef ringde mig i dagarna och frågade om jag kunde hoppa in och hjälpa dem lite. Borde egentligen inte vara nervös för jag har ju jobbat extra i deras leksaksaffär julen 2010 men nu ska jag vara placerad i deras baby-affär och där har jag faktiskt aldrig stått ensam. Kommer knappt ihåg deras kassasystem! Aja, får ju en genomgång idag av rutinerna.. men gäller samtidigt att komma ihåg alla och få dem inpräntade i skallen på 4 timmar..


Oh, Jag gör alltid en höna av en fjäder men jag kan inte låta bli att bli lite nojjig ändå. Tycker inte om att vara oförberedd, vill kunna göra mitt bästa i allt jag tar mig an.

håll tummarna håll tummarna håll tummarna.

Inget ska få knäcka mig, gäller bara att ge sig f*n på att klara det :)

Nu kör vi.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0