Bilder från imorse


Godmorgon bloggen!
Imorse klockan 07:25 träffades jag och mina systrar för att gå på vip-shoppingen på H&M.

Helt underbart att gå upp så tidigt (trots man var ledig) och känna att man har hela dagen på sig att göra precis vad man vill. När vi sedan kom ut där ifrån så var det sol och jättevarmt, inte helt  det fel heller.


Här är lite bilder från vår lilla tripp :)



I dörren stod personal och prickade av en på en lista.


Kim och jag utanför.


Espresso House bjöd på frukost! Ciabatta med kalkon, tomat, sallad och creme cheese.
Och Kaffe eller te.


Kim och jag väntar på att te'et ska svalna.


Dagens fokus, SKOR!


Kim och Liza.


Liza och jag utanför provrummen och väntar på Kim.


Kim och Liza utanför H&M, i solen :)

Nu skulle Kim till stadsbiblioteket och plugga, Liza ska jobba och jag ska läsa lite kurslitteratur. Ikväll blir det tacokväll och lite planering för imorgon så kör vi tiiiiidigt till vårt favoritställe........ Ullared ;)

Ha en underbar dag allihop!
Kram
My

Kommentarer
Postat av: Hebe

Jag ska också till Ullared men det är inte förräns nästa vecka. Ni får tipsa om ni hittar något fint!

2012-04-27 @ 19:25:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0