Bildregn

Vi har nästan precis kommit hem och det första vi gör är att öppna datorn och sticker i minneskortet :) Gud, vad många bilder vi tog! över 800st! 

Det är svårt att förklara Paris om man inte varit där. Den är enorm, otroligt romantiskt, det finns så himla mycket att se, kulturen är enorm, sevärdheterna kan göra milslång och väldigt ren...

Vi trodde aldrig att det skulle finnas så mycket att se i en stad! 

Jag ska visa allt mer utförligt sedan, det är svårt att enbart visa några bilder från en stad som denna. Men vi börjar med ett litet bildregn så återkommer jag imorgon med mer om varje sevärdhet och tips om staden! Det går liksom inte att bara visa en-två bilder av tex. Eiffeltornet! Vi har hundratals att visa!

Dock är vi trötta i både fötter och i huvudet och hungriga så jag börjar med ett urplock (Mys request hihi) så länge så kommer det mer sen!

Kramar Liza



Utanför Basilique du Sacré-Cœur




Allt är vackert i Paris



Min favorit Disney-film. Ringaren i Notre Dame



Det går inte att ta en ful bild på Eiffeltornet! Vi stod i 2 timmar och bara beundrade denna enorma skapelsen som egentligen bara är brunt stål med många trappsteg.













Har nog aldrig varit lyckligare än här med Moulin Rouge-biljetter i min hand! :)





Drack världens godaste Mojito en kväll!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0