En liten recap - Liza

Då är det dags för min lilla livs-recap. Vad roligt det är att börja skriva igen! Det har varit tomt sen man lämnade bloggen...

Gud, vad svårt att sammanställa 2 år så där på bara några bilder! Men jag ska ge det ett försök. Inget livsomvändande har hänt mig så som mina systrar (med studier och allt).
Sist vi talades vid var sommaren 2010 och det var Caners och min första sommar ihop som sambos. Det var en underbar sommar med mycket sol och värme. En helt udnerbar start på vårt liv ihop!

Efter sommaren följde en röd och gul höst, precis så vacker som den ska vara.
Efter sommaren kom en lång och snöig vinter. Med vintern följde även en efterlängtad jul.
...med en massa pyssel.
När våren slog till fick Caner jobb och han var ungefär så här lycklig då:
'
Med jobb kommer pengar och med pengar köptes ett antal biljetter ner till fina turkiska familjen där vi gjorde många utflykter uppe bland bergen och bara myste...
Mysiga försommarkvällar tillbringades med familjen:
Våren blev åter till sommaren och vi gjorde det vi kan bäst: grilla!
Min bästa vän gifte sig och jag var tärna på ett magiskt bröllop.
I slutet på sommaren åkte hela familjen otroligt efterlängtat till Turkiet där vi blandades med svärfamiljen, en helt perfekt blandning.
Jag och kärleken tog en semestertrip med rosa bilen till Stockholm under hösten.
Under våren sysselsatte vi oss med det vi älskar mest. Inredning och renovering.
Ja, det var väldigt kortfattat vad som hänt i mitt liv. Mer om allt kommer nog i ett senare tillfälle...
Jag och Caner ska åka till Paris på Torsdag och det är det vi längtar mest till just nu!
hoppas att ni tycker att det är lika kul att vi är tillbaka som vi själva tycker! :)


Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0