Middag



Det blev en sen middag ikväll. Vi planerade för fullt inför Paris-resan på Torsdag, växlade pengar efter jobb, letade fram resväskor och kollade kartor på internet.

Jag är lite nervös för att gå vilse i Paris, eller att ta fel buss så att vi hamnar i Versailles istället för Paris.

Fransmännen är ju inte kända för sin engelsk-kunnighet och min franska slutar tvärt efter Bonjour.

Men efter att ha lärt mig att navigera runt Istanbul med händer och armar så kan väl inte Paris vara värre, eller? Äh, vad är jag nervös för! Caner är vid min sida och kunde jag pendla ensam till Turkiet varje månad med mellanlandningar i Europas alla städer så blir nog Frankrike en piece of cake! :)

Ha en mysig kväll!

Kram Liza


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0