Paris

Nu har vi precis i skrivandes stund dunstat in på vårt hotell efter att ha varit på gående fot sen 03.30 imorse. Fötterna värker och huvudet snurrar men vad underbart det är här i Paris!

Vädret har varit med oss helt och precis allt är så vackert så man vill fota hela tiden! Önskar så att mina systrar var här med oss!

Har såklart alla bilder på systemkameran (bloggar genom telefonen) men jag har några att bjuda på så länge!

Vi har hunnit att vandra de 1665 trappstegen upp till toppen av Eiffeltornet (vilken för övrigt var värre än det värsta Friskis-passet jag varit på) sett Louvren, promenerat utanför Triumph-bågen och ätit franska baguetter i solen.

Nu blir det strax sängen!

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vilka fina bilder! 1665?! Åh herre du milde! Jag som tycker att mina 113 steg upp till lägenheten är dryga!

2012-04-20 @ 06:55:13
Postat av: Emma

Åh, vad härligt! Jag vill med åka till Paris någon gång i mitt liv! Hoppas ni får det riktigt bra!

2012-04-20 @ 07:59:40
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0