Prova ny mascara?

Det finns bara en mascara som jag ständigt använder och köper ny och det är Loreal's dubbelmascara.
Jag tar alltid ett lager vitt och sen fyller på med ett lager svart. Tycker det blir mycket bättre med det vita under! :)
kanske har jag gjort det så länge nu att jag inte kan tänka mig utan det? Oh no!

Finns det någon annan som känner som jag eller som möjligtvis har provat denna mascara jag har på bild?

Tänkte för mig själv när jag handlade den idag att jag skulle prova något nytt men det längsta jag kom var att prova med en annan "sort" av samma, Oppsy!
"Double extension au serum re-activant mascara ultra-allongeant + booster cils. Ultra lenghtening + renewed look mascara" ... Låter väldigt bra iafl, haha!

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har testat den och tyckte den var skitbra. Fast jag brukar inte ha det vita före. Kraam

2012-04-22 @ 13:30:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0