Strandmys med Kim och Elin

Efter min lilla vistelse i stan så köpte jag med mig glass och ringde spontant på Kim och Elins dörr. Väl där inne satt två bleka varelser i sina sparkdräkter och pluggade i soffan. Sånt där får ju inte hända en solig och varm Lördag som denna! Icke-sa-Nicke!
Jag fick tillslut upp dom och vi begav oss till stranden för att fika och sitta i solen.
Det var vindstilla och säkert 15 grader! Att sitta med ansiktet i solen och känna att huden brände till lite var helt underbart.

Har en väldigt lugn helg denna helgen, och jag njuter varje sekund, speciellt med världens finaste sällskap runt omkring mig :)

/ My

image description

image description

image description

image description

image description

image description

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fina blommiga skor! Köpta vart? =)

2012-04-22 @ 17:13:14
Postat av: Kim

Lisa - Tack! :) De är köpta på skopunkten, förra sommaren!

2012-04-22 @ 21:27:16
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0