Elf

Snacka om att bli distraherad i storstädningen med Martin när en FedEx-snubbe ringer på dörren och levererar ett efterlängtat paket med godsaker från ElfCosmetics UK! Som tur var så öppnade jag inte det förrän vi städat klart :)
 
Måste tipsa er om Elf (eyes lips face). Frakten kostar bara 39:- och priserna ligger på nästan ingenting! En mascara för 16:-, eyeliner för samma, en rouge och foundation (allt i mineral) för 50:-. Det är svårt att inte storshoppa när man är inne på hemsidan (http://eyeslipsface.se/).
 
 
 
Ska aldrig mer använda kletig flytande foundation!
 
Kram
My

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Oh...vill oxå ha...men hur???

Svar: Du går in på eyeslipsface.se och lägger in vad du vill ha i din shoppingbag, sen betalar du med ditt visakort (genom att ange de nummer som står på kortet) och fyller i din adress (billing adress och delivery adress är bara att upprepa din adress 2ggr) sen kommer det hem till dig inom 4 dagar :D om du vill kan jag ändå hjälpa dig ngn gång.
Three Of A kind

2012-08-02 @ 15:09:27
Postat av: m

hej! säljer opi nagellack billigt, helt nya och färgerna säljs fortfarande i butik :) har lila, rosa, blått rött osv. bor i malmö ifall ni är intresserade! ni kan nå mig på min mail. kan tänka mig 50kr för ett och vid köp av fler så blir det ännu billigare. originalpris är ju 150 i åhlens och kicks. ni kan även kolla så att dom är oanvända om vi ses (då dom inte är inplastade från början) har inte öppnat dom!

2012-08-04 @ 21:09:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0