Lite bilder från vår Korfuresa




Här är ett bildregn av min underbara resa till Korfu med min Pojkvän och 2 par vänner :)
 
Vi hade underbara dagar, vi hyrde en liten båt 2 dagar av veckan och åkte till privata stränder, turkost hav, grottor och ankrade vid bryggor till restauranger och åt Lunch. Helt klart det bästa med hela resan!
Alla borde prova det! En riktig frihetskänsla!
 
Korfu är en fin liten ö. Korfustad liknar Italien jättemycket och shoppingen där är grym, massa små butiker och stånd med olivkrämer och dylikt (som jag älskar!).
 
Det enda negativa var att man märkte att krisen tagit landet lite i dess grepp bla med stängda affärer och restauranger, sorgligt. :/

Men det är just därför man ska resa dit (utan all inclusive) för att hjälpa befolkningen att klara sig :)
 
/ My
 

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Vilka härliga bilder My...själv sitter jag här med en präktig halsfluss. Har precis masat mig upp ur sängen för jag var hungrig???

Har legat hela dagen...
Puss

2012-08-30 @ 14:28:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0