Dagens

Igår fick jag hem mitt paket från Kina innehållandes min fina leopard kjol! Älskar den! Kanske att underkjolen är lite i det kortaste laget för mig men det är ju bara att ta på sig en svart kjol under. Priset var bara 50kr inkl. frakt och längre ner bland inläggen har jag länkat till säljaren. Saknar systrarna så jag dör. Det känns som att man inte gör annat än att jobba ibland men så blir det alltid under sommaren när man ska täcka upp för de som har semester. 10-19 varje dag nu. Jag börjar känna mig lite trött och räknar ner tre veckor nu. På Söndag ska jag och systrarna ut på äventyr, skönt med lite ljusglimtar mitt i allt jobb, längtar. Kram Liza


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0