Tisdag

Drömde en sån konstig dröm precis innan jag vaknade. Kan inte släppa den, den hänger liksom över mig ännu, mitt huvud känns tungt och konstigt. Drömde att vi fick en dotter. vi ville inte ha barn nu och allt blev jätte jobbigt. Jag försökte ge bort henne till min familj, detta förstörde ju alla våra framtidsplaner jag och Caner har. Vi kan ju inte resa jorden runt med en dotter. Jag tyckte inte alls om denna dotter (som växte upp sjukt fort, helt plötsligt kunde hon gå och sprang runt i hela huset som för övrigt var vårt barndoms hem i Oxie - 29A) Varke jag eller Caner ville befatta oss överhuvudtaget med detta barn och var så ledsna över hur våra alla resor gick i stöpet.
 
Så sjuk dröm! Jag/vi vill ha barn, men absolut inte nu. Dock är jag inte en kallhjärtad och känslolös person likt den Liza i drömmen! Usch nej, vill bara släppa denna dumma dröm nu! :S
 
I dagarna som gått så har vi grillat, myst med syster och jobbat. Jag och Caner grillade med mamma och hennes sambo i Söndags. Det var strålade sol och över 20grader, ett helt perfekt väder!
 
 
Måste tipsa om världens enklaste efterrätt! Smula ågra Digestive-kex i dessertskålar/små glas, skeda över lite Vanilj-kesella, lägg några hallo över och strö lite kex ovapå allt. Voila! En sjukt god efterätt!!
 
 
Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jobbigt med sådana drömmar som liksom etsar sig fast, o som man verkligen inte vill vara med i. Kan berätta att dom har jag många av...hahaha
Puss/Mami

2012-07-03 @ 17:09:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0