Twilfit

Tänkte skriva lite om mitt senaste inköp, nämligen en bikiniöverdel!
Har länge gått omkring i stan och provat ut en massa olika bikinisar, den ena sitter värre än den andra.
När man söker efter ett visst stöd åt sina behag så nöjer man sig inte med något halvdant.
Jag bestämde mig ganska tidigt för att jag måste ha något rejält, något med kvalitet och något jag känner mig säker och snygg i. Twilfit kändes som det bästa alternativet för mig, enda nackdelen var att en överdel där kostade 299:-, vilket är för mig ganska mycket pengar.
Jag kom iafl hem med en påse från Twilfit, väldigt nöjd och glad.
Jag blev även medlem i deras kundklubb.
Kom iafl hem med denna underbara skapelse! Man ser redan här hur underbart den sitter. Den är ganska så hårt formad i sina former, men det är bara bra för mig. Den sitter verkligen som smäck!
Personalen var så himla proffsiga i sitt bemötande, de hjälpte mig med storlek, var med mig lite i provrummet och fanns till hands om jag behövde något.
Tjejen som expiderade mig gav mig även 50% rabatt på bikinin!! Varför? Jo för att hon tyckte jag skulle ha den för det priser :) Vilken guldklimp!
 
150:- blev det och en väldigt glad My!
 
Kram
My

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Oj, vilken tjej...50%...jag känner sån lycka när jag läser om sådan medmänsklighet...

2012-07-07 @ 12:21:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0