Dan före dan :)

Åh, vad nere jag blir när jag går in på SMHI och ser att idag ska det vara i proncip en klar blå himmel från morgon till kväll och över 20grader! Och imorgon? Ja, regn större delen av dagen men det ska klarna upp efter 17... deppigt! Å andra sidan jobbar både jag och My så våra traditioner kan inte starta förrän 15, men hur ska det plockas lommor i regnet? Jaja, vad är väl en midsommar utan regn?

Själv sitter jag och knåpar på lekar då jag är kvällens lekledare! :) Det blir en hel del lekar! Jättekul! Här har vi det jag hunnit med än så länge. Mer kommer! Ska så klart ta bilder på hur roliga vi ser ut när vi springer runt och försöker fånga poäng :)

 
Så här ser jag ut Dan före dan! Ska jobba exakt hela dagen, från 10:30-19:15 å det blir ingen sol för mig idag!





Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0