Min hårförlängning

Jag skrev för några dagar sedan om att jag skulle göra en hårförlängning på en Salong i Malmö. Här har vi resultatet!! Är supernöjd! Känns som jag har sjöjungfruhår :D
Har satt in håret med Keartinvax-pluppar och jag kan ha det i 4 månader ungefär vilket gör att jag kommer känna mig sommarfin hela "sommarlovet" :)

3500:- kostade det och jag gjorde det på Salong Extensionelle --> länk bredvid www.extensionelle.se
Underbar personal och ett underbart resultat! Är lite öm i hårbotten när jag ska lägga mig men det ska försvinna efter ett par dagar, annars har jag inga problem med det.


Före och Efter :)



Tataa!

Har ni frågor så skriv!
Kram
My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Vad fint det blev!

2012-06-07 @ 15:42:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0