14

Det finns inget bättre än att komma hem 14:00, värma mat och sätta sig och titta på Malmöpolisen på svtplay. Jag vill inte veta hur mycket tid jag spenderar framför datorn just nu, pluggar jag inte så tittar jag på svtplay, tittar jag inte på svtplay så tittar jag på serier (pretty little liars, glee, new girl, games of thrones, vampire diaries, once upon a time, revenge, american horror stories, the walking dead), eller så tittar jag på film. Men det är så kul!

Har ni tips på några bra serier?

På fredag ska jag jobba till 13 och sedan ha en heldag med min fina mysing, tror det blir ett avsnitt av games of thrones där med :)



/Kim

Kommentarer
Postat av: Hebe

Prison Break, Lost, Twin Peaks, True Blood. True Blood börjar nu i sommar(juni någongång) medans lost, prison break och twin peaks(speciellt twin peaks) är gamla men ack så bra. Speciellt prison breaks första säsong, spänning på maxnivå, så om du inte har sett den gör det!

2012-05-16 @ 18:44:28
Postat av: Ninnie

Härliga myssystrar!!!

Puss, Mami

2012-05-16 @ 21:11:53
URL: http://http://notgustafsson.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0