Avicii 16/5-12

Avicii på Malmö arena 16/5-12. Allting var inne på Malmö Arena (där jag dessutom jobbat i deras café för nästan 1 år sedan). Mycket mycket mycket folk! Jag som tycker om folk tyckte nästan det var lite för mycket så jag och mina tjejer sökte oss till sidorna längst bak. Så länge man kunde höra musiken och ändå få känslan så var jag nöjd.

Konserten var från 01:00-03:00, med förband från 22:00. Det som jag tyckte kunde varit lite annorlunda var att avicii kanske pratade eller sa någonting, kanske en presentation. De kunde även spelat lite mer av hans låtar och inte så mycket radiodängor. Men allt som allt så var kvällen kanon! Inte minst för att den var med underbart sällskap :)


Jag och min fina vän Amanda.


Mot slutet när vi gick hem.


Roxanne, Arbana, Amanda och jag.


Här är en video från hur det var på dansgolvet/ståplatserna. Det är inte min video, mina video sprakade för mycket.

Betyg : 3 av 5

Jag älskar House-musik! Lyssna gärna på min ständigt uppdaterade house-lista på spotify. För att lyssna på den tryck --> HÄR. (dumma länken är vit.. inte fixat ännu haha)

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0