Gekås, Ullared

Här har vi fynden vi inhandlade på Gekås, Ullared. Det är alltid lika kul att åka iväg på roadtrip med systrarna. Det blir liksom en heldag av shopping, körande, och pratande!



Det skulle verka fånigt att rada upp allt vi handlade där här på bloggen då det mesta faktiskt är rengöringsmedel, tvätt&diskmedel, tandkräm etc. men här har vi några av fynden som är värt att visa:




En plattång från Toni&Guy för bara 199:-




Mina favoriter bland skönhetsprodukterna:



Loreals avsminknings-olja är hur bra som helst och gick bara på 39:- (H&M tar 59:-), Ansiktsvatten från L300för 19:-, Loreals hårinpackning för bara 39:- (är jättebra för håret och doftar gudomligt) samt Proffs variant avSchwarzkopf Dust it för bara 19:-. den sistnämnda är verkligen superbra! Hade den varje dag i Paris då jag inte kunde ta med hårspray pga handbagaget och håret höll sig verkligen hela dagen! Jag köpte Dust It innan men denna är minst lika bra, så testa! Säljs på H&M också.


Wet ´n Wilds concealer blev jag tipsad av systrarna om. Grymt bra concealer med användings områden för hela ansiktet! Döljer bra utan att bli för krämig eller torr, 23:-.

Ja, det var några av fynden på Gekås. Det är verkligen värt ett par besök om året för man kan verkligen spara pengar på att köpa skönhetsprodukter och renöringsprodukter där. dock är det sjukt mycket folk första helgen efter löning :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Emma

Den sminkborttagningen köper jag också alltid på Ullared. Sjukt bra!

2012-05-02 @ 17:36:32
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0