Loreal absolut repair schampo

Har bestämt mig för att grundligt ta hand om mitt stackars hår nu :)

Har väldigt torrt och slitet hår och har gogglat runt mig i säkert en timme nu för att hitta något bra och prisvärt. Överallt så läser jag om Loreals serie "Absolut repair", den har blivit så hyllad att jag inte kunde låta bli att klicka hem ett schampo och intensivkur (inpackning). Fick de ganska billigt också på NordicFeel

http://www.nordicfeel.se/brands.aspx?brand=Lor%C3%A9al&category=H%C3%A5rv%C3%A5rd&sex=Dam

 

Nu väntar jag spänt på att få hem det!

Hoppas det funkar även för mitt problemhår :D

 

/My


Kommentarer
Postat av: Moa

Det är skitbra!!! Iaf på mitt hår men våra små tunna hårstrå är ju lika :D

2012-05-23 @ 16:49:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0