Onepiece

Idag har det återigen varit en helt underbar dag med massor av sol! Caner och jag köpte med oss en pizza efter jobb, tog med oss en filt och satte oss med de hundra andra Första Maj-firare i Folkets park och njöt. Dock är jag så himla frusen ikväll! Kvällarna och nätterna är inte alls varma och jag sitter just nu i min one piece och värmer mig!

Varje gång jag tar på mig min One Piece minns jag den underbara sommaren förra året med familjen i Turkiet! Jag får ta och visa bilder på det någon dag. Det var en helt underbar sommar att faktiskt för en gång skull vara fullständig! En fullständig Kaplan-Gustafsson-familj! Vad jag saknar det! Det var så himla naturligt och varmt (inte bara graderna :) ) att vara tillsammans!

Och så roligt vi hade det och vd mycket vi hittade på varje dag! Här kommer några bilder från när vi nyss orienterat oss till dom billigaste One Piece:arna i Turkiet och med shoppingruset fortfarande i behåll trotsade vi dom 40graderna som rådde och drog på oss våra dräkter! :)



Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0