Onsdag

Älskar morgonar när man får tid att ta det lugnt, sitta med tvn i bakgrunden och surfa runt lite innan det är dags att bege sig mot jobb. Jag har blivit en riktigt morgonmänniska de senaste åren. För bara några år sedan kunde jag vakna 15minuter innan jobb och snabbt sätta mig på cykeln ner till stan. Nu älskar jag morgonar. Vaknar gärna 2 timmar innan det är dags att bege sig, se på tv, äta frukost i lugn och ro, kolla bloggar...

Igår blev det en lång dag. Först jobb till 19, sen styrelsemöte till 21, en väldigt sen middag vid 21:30 och sist en film i soffan innan jag stupade i säng.

Vi såg In Time, med Justin Timberlake. Vet kanske inte om han är den bästa skådespelaren jag sett men filmen var jätte bra! Jätte fint budskap och historia. Grymt spännande också! En film helt värd att se!

Nu blir det lite frukost innan jobbet kallar!

Kram Liza





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0